Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2009

ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑΤΑ

Σήμερα λέω να ξεκατινιαστώ. Τηλεοπτικά κυρίως.
Ξεκινώντας με την απαγωγή Παναγόπουλου. Το τι ακούστηκε είναι απερίγραπτο. Αλλά και ενδεικτικό (για να μην πω αποδεικτικό) της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική δημοσιογραφία – χάρη της τηλεθέασης. Θεωρίες απαγωγής, με 3 ή 5 τρομοκράτες ή μέλη συμμορίας νονών της νύχτας, ελληνοαλβανοί ή της «ρωσικής μαφίας». Μιλούσαν καλά ελληνικά ή οι δύο μιλούσαν καθαρά και ο τρίτος είχε μια ιδιαίτερη προφορά ή μιλούσαν καλά ελληνικά αλλά αυτό… δεν σημαίνει ότι ήταν Ελληνες. Και δώστου οι απευθείας συνδέσεις με Καβούρι. Όλοι αναρωτιόντουσαν: ήταν εκατό τα εκατομμύρια ή μήπως σαράντα ή τριάντα ή λιγότερα; Πού βρέθηκαν τα λεφτά; Ηταν παλιά ή καινούργια τα χαρτονομίσματα; Πόσο ζύγιζαν τα 30 εκατομμύρια (εδώ δόθηκε απάντηση – ζυγίζουν 350 κιλά). Πώς μεταφέρθηκαν; Με βαλίτσες, με χαρτόκουτα, με σακούλες σκουπιδιών, στο πορτ παγκάζ, σε τρέιλερ; Οι απαγωγείς είχαν ανθρώπινες ευαισθησίες; Ρίσκαρε η κ. Παναγοπούλου που βγήκε ζωντανά στο MEGA; Είναι σωστό να ασχολούνται τα media με την απαγωγή Παναγόπουλου όταν ο κοσμάκης πεινάει; Ποιο ήταν το παγκάκι όπου έκατσε ο Παναγόπουλος όταν απελευθερώθηκε; Ζωντανές συνδέσεις με το παγκάκι… Οι απαγωγείς φορούσαν «υποπόδια», αλλά και «περιπόδια» ή και «ποδονάρια» (για την ιστορία: περιπόδιον – το περί τους πόδας τιθέμενον, η επίδεσις περι τον πόδα, Γαληνού Λεξ. Ιππ.544).
Οι αστυνομικοί αναζητούσαν τη «φωνή» της συμμορίας: κάποιον που μιλούσε κρητικά και κάποιον που φαινόταν «αποφασισμένος» και ήξερε να κάνει σκληρά παζάρια με τα χρήματα. Αλλά ακόμη και οδηγίες για το «πώς φερόμαστε σε εγκληματίες σε περίπτωση απαγωγής» ακούσαμε.
Καταπληκτικά και τα γραφικά των καναλιών που αναπαριστούσαν το δωμάτιο όπου εκρατείτο ο απαχθείς εφοπλιστής. Λιτό, μονό κρεβάτι, μίνιμαλ, μποέμ, σικ, με στρωσίδια, χωρίς στρωσίδια, με τηλεόραση στο πάτωμα, με τηλεόραση σε τραπεζάκι, με τηλεόραση μακρόστενη, με καρέκλα, χωρίς καρέκλα… Ο Σόμπολος, κρατούσε μυστικό το ποσό των λύτρων, αλλά δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι ο απαχθείς γυρνώντας στο σπίτι του έφαγε κοτόσουπα. Τσίρκο!

*Α, και μια ο λόγος για τον Σόμπολο (τον «πρύτανη», τον μπήξε, τον δείξε κλπ.) και πρόεδρο της ΕΣΕΗΑ (ναι αυτόν που ανακοίνωσε τη συμπαράσταση στους δοκιμαζόμενους Παλαιστίνιους δημοσιογράφους - όχι στον παλαιστινιακό λαό, δύο μέρες ΜΕΤΑ την κατάπαυση του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας), αυτός λοιπόν, παραχωρεί στο περιοδικό «Άρδην» και την εφημερίδα «Ρήξη» αίθουσα της ΕΣΗΕΑ για την οργάνωση συζήτησης με θέμα «Παλαιστίνη: η αντίσταση στο σιωνιστικό ολοκαύτωμα. Ο νέος χάρτης των κοινωνικών συστημάτων». Καλά, αυτός. Εσύ ρε Καραμπελιά, δεν ήξερες, δεν ρώταγες;

*Νάσος Γουμενίδης: power! Δημοσιογράφος. Παλιά στον Τριανταφυλλόπουλο, μετά στην Espresso, μετά στην Press Time (όπου έγινε και αρχισυντάκτης), μετά στον «Πρωινό Καφέ» ως συνεργάτης με την Ελεονώρα Μελέτη που έλεγε γι αυτήν τα καλύτερα λόγια, ότι ήταν ο δικός της άνθρωπος κλπ. κλπ. και κόντεψε να την «καπελώσει» παντοιοτρόπως. Φέτος, ο Γουμενίδης είναι πανελίστας στο «Κους Κους» του Star και η κ. Μελέτη οικοδέσποινα στο πρωινό όπου και δέχτηκε την κριτική του πρώην συνεργάτη της. Τι είπε ο τυπάκος; «Έχει εξαιρετικό μπρόκολο και στήθος γαλακτοτουρμπίνα»! Η Μελέτη αντί για απάντηση του έστειλε εξώδικο που είχε ως παραλήπτες και τα μέλη του ΕΣΡ, που τώρα θα κληθούν να αποφασίσουν για το… μπρόκολο και τις γαλακτοτουρμπίνες! Γουμενίδης! Όταν τον δεις μπροστά σου, μην απομακρυνθείς. Μπορείς να κάνεις διατριβή για το τι ΔΕΝ πρέπει να είναι η δημοσιογραφία…
Και κάτι ακόμα με Γουμενίδη: το πάνελ του «Κους Κους» προλογίζει συνέντευξη της ηθοποιού Αλεξάνδρας Ούστα. Μέλος του απορεί αν είναι ελληνικό το επώνυμό της και από πού μπορεί να προέρχεται. «Από το Ουστοχώρι», απαντά χιουμοριστικά κάποιος. Ο Γουμενίδης ρωτά «και τι βγάζει το Ουστοχώρι;» Και μια φωνή του απαντά «Ούστηδες». Και για να λύσουμε το αίνιγμα: ο πατέρας της Αλεξάνδρας, είναι Ελληνας του Λιβάνου, ο οποίος ζει στην Ελλάδα. Και φυσικά λέγεται Ούστας. ΟΚ;

*Πετρούλα Κωστίδου. Ετών 18. Πρώην υποψήφια Μις Ελλάς το 2007. Αποτυχούσα. Με συμμετοχή σε διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς, όπου στο κουτάκι με την ένδειξη “sex” όπου έπρεπε να σημειώσει “female”, εκείνη σημείωσε “yes, I like it”! Ξανθιά όνομα και πράγμα.
Είναι η νέα φαντασίωση του Μαλέλη στο Star, που κλήθηκε να λέει τον καιρό. Και προκειμένου να μείνει άνεργη (μια και ήταν πανελίστρια στο πρωινό των Παπανώτα-Αλούπη) είπε να κάνει πραγματικότητα το όραμα του διευθυντή της. Ένα… εναλλακτικό δελτίο καιρού. Η Πετρούλα λέει τον καιρό, αλλά νομίζεις ότι κάνει σεξ και έχει αλλεπάλληλους οργασμούς! Το πλούσιο στήθος της ανεβοκατεβαίνει όπως ακριβώς και τα βαρομετρικά χαμηλά… Οι περιγραφές της είναι έχουν τέτοιο πάθος, που ούτε ο… Σάκης (Αρναούτογλου) δεν διαθέτει… «Αν κάτι σιχαίνομαι στη ζωή μου –μας πληροφορεί - είναι η υγρασία. Δεν την μπορώ καθόλου, με εκνευρίζει, τη σιχαίνομαι. Γιατί κάνει το δέρμα μου να κολλάει, τη φράντζα μου να σγουραίνει…» Το κλείσιμο του δελτίου, όμως, είναι όλα τα λεφτά: «Είμαι η Πετρούλα και μόλις… τελείωσα! (Κι εμείς, κι εμείς, μόνο που… κατσάρωσαν τα μαλλιά μας)!

*Ας τραβήξουμε και μια κριτική στην κ. Πόπη Διαμαντάκου. Δεν μπορεί να κλέβει μόνη της την παράσταση καθημερινά…
Η «πατάτα» της, λοιπόν, μέσα από τη στήλη της στα ΝΕΑ ήταν τεράστια… Η γνωστή τηλεκριτικός έγραψε μισή σελίδα (!) για να τα ρίξει στην εκπομπή «Αξίζει να το δεις» της Τατιάνας Στεφανίδου με τη φωτογραφία μάλιστα της παρουσιάστριας φαρδιά πλατιά. Αφορμή η φιλοξενία τριών νέων κοριτσιών που τα έχωναν στο σύστημα «…για να παραστήσει ότι ασχολείται με τους νέους». Μόνο που τα κορίτσια δεν βγήκαν στην εκπομπή της Στεφανίδου! Οι χαρακτηρισμοί όμως, που δεν ήταν και οι καλύτεροι, αφορούσαν αυτήν ακριβώς! Κι αντί να ζητήσει ταπεινά συγγνώμη, ως όφειλε, ξαναβγήκε στο επόμενο φύλλο των ΝΕΩΝ και με ακόμη πιο επιθετικό ύφος ξανακατήγγειλε την Στεφανίδου ότι η εκπομπή της μοιάζει με της… Δρούζα! Κι ότι αυτή απλώς… μπερδεύτηκε!
Εμείς, πάντως, είναι αδύνατο να κάνουμε λάθος. Γιατί, όπως και να το κάνουμε… η Τατιάνα, δεν είναι Πόπη! Sorry, έ;

1 σχόλιο:

  1. Ήμαρτον! Κλείστε τις τηλεοράσεις κι αρχίστε τις... διοράσεις!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή