Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΡΕΜΑΛΙ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΕ!...







Είδα τη βλοσυρή μορφή του. Μέσα στο σκούρο του κοστούμι φάνταζε τόσο σοβαρός… Σχεδόν αληθινός!

Την ώρα που άκουσα τον Δημήτρη Αβραμόπουλο να μιλά στην τηλεόραση όλος πάθος για την απαγόρευση του καπνίσματος και τα μέτρα που αποφάσισε, πήρα κι εγώ την δική μου απόφαση. Θα σταματούσα να καπνίζω. Με έπεισε ρε παιδί μου… Τι πάθος, τι παλμός, τι επιχειρηματολογία! Τι ευγένεια, πάνω απ΄ όλα, να ασχολείται προσωπικά ο υπουργός, με τη δική μου υγεία!

Είχα πια καταλάβει, ότι ήμουν ένα ρεμάλι. Ένα ρεμάλι που κάπνιζε. Σωστό ράκος, αναλογίστηκα ότι ο μόνος τρόπος συμπεριφοράς που μου άξιζε, η μόνη μέθοδος αντιμετώπισής μου, ήταν αυτή η κρατική επικήρυξή μου εκτός νόμου.

Ετσι, αποφάσισα να κόψω το τσιγάρο, γιατί δεν θέλω να απολυθώ από τη δουλειά μου, όπου πλέον θα απαγορεύεται δια νόμου το κάπνισμα, επειδή κάθε λίγο και λιγάκι θα πρέπει να βρίσκομαι στο πεζοδρόμιο να φουμάρω… Αποφάσισα να κόψω το τσιγάρο γιατί το επιχείρημα ότι θα είμαι πλέον ένας γνήσιος Ευρωπαίος, είναι ακαταμάχητο. Θα το κόψω το ρημάδι, για να μην ντρέπομαι για την κατάντια μου, να πάρω κι εγώ σειρά να κοιτάω εκείνους που καπνίζουν κλεισμένοι πίσω από γυάλινα κλουβιά σε καφετέριες, εστιατόρια και κέντρα διασκέδασης κοιτώντας τους με σιχασιά σαν εξωγήινους. Τους βιτσιόζους!..

Ημουν έτοιμος να πάω ακόμα και έξω από τα εργοστάσια, στους μαζεμένους εργάτες που κάνουν διάλειμμα για τσιγάρο, αλλά τελικά άλλαξα γνώμη, γιατί το ντουμάνι της εργοστασιακής τσιμινιέρας πάνω από τα κεφάλια τους, με αποθάρρυνε λιγάκι…

Ωστόσο χαίρομαι που συμμορφώθηκα, γιατί όλο και κάποιος από εκείνους τους μη καπνιστές φίλους μου, με τους οποίους μέχρι τώρα συνυπήρχαμε μια χαρά, θα έβρισκε την ευκαιρία να με καρφώσει παίρνοντας έναν μυστικό τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό. Κι έπειτα θα έρχονταν οι εκπρόσωποι των ελεγκτικών μηχανισμών να μου κόψουν πρόστιμο. Όπως καταλαβαίνετε, η σχέση μας από εκεί και πέρα, θα είχε πρόβλημα! Τώρα όμως, όλα αυτά είναι ανάμνηση.

Ηδη νιώθω τόσο ελεύθερος με την απόφασή μου να κόψω το κάπνισμα του τσιγάρου, που είμαι πια έτοιμος να κόψω και το «κάπνισμα» των καυσαερίων από τα αυτοκίνητα, τα αεροπλάνα και τα εργοστάσια. Ε, τώρα που αποφάσισα να γίνω υποδειγματικός πολίτης, δεν πιστεύω, ρε αδερφέ, να μου χαλάσει το χατίρι ο Αβραμόπουλος!…

3 σχόλια:

  1. Μια ματιά του μόνο φτάνει, να κάνει αεροπλάνο όλες τις καλοκοσμικές κυρίες που το όνειρό τους ήταν να τον δούνε Δήμαρχο και τον είδαν!
    Αυτόν τον "ο υγιή τίποτα",τελικά επέλεξε η μοίρα, να μας κόψειτην ύποπτη, βλαβερή και αντιευρωπαική συνήθεια!
    Αυτός, που στο τσακίρ κέφι του... βγάζει τη γραβάτα και απογειώνεται!
    Θα συμμορφωθώ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ματιές ΕΚΕΙΝΕΣ, πάνε πια, 50fm... Τον φάγανε στη μάπα και οι κοσμικές κυρίες και ησυχάσανε. Εμείς να δούμε πόσο θα τον αντέξουμε ακόμα...
    Σε χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες ο υπουργός! Ξαφνικά τόσο ενδιαφέρον για την υγεία μας! `Εχω συγκινηθεί αφάνταστα! Κι εμείς που τον λέγαμε "κύριο Τίποτα". Τον είχαμε παρεξηγήσει. Αν ζούσε ο Νικολαϊδης θα γυρίζε σίγουρα νέα ταινία: " Tα ρεμάλια καπνίζουν ακόμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή