Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

ΑΝΤΩΝΗ, ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ... ΞΕΝΑΓΗΣΗ;




Αγαπητέ Αντώνη, παίρνω το θάρρος να σου ζητήσω μια προσωπική εξυπηρέτηση. Βέβαια δεν είμαι ψηφοφόρος σου, δεν ψηφίζω καν το κόμμα στο οποίο βρίσκεσαι επι του παρόντος, ούτε και πρόκειται να το ψηφίσω ποτέ. Αλλά ξέρω ότι είσαι υπεράνω όλων αυτών. Ερχεται, λοιπόν, μια φίλη μου από την Αμερική για να περάσει μερικές μέρες στην Ελλάδα. Είναι λάτρης του αρχαίου ελληνικού πνεύματος.

Αγαπητέ Αντώνη, θα μπορούσες να την ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (με ή χωρίς τον Παντερμαλή), όπως έκανες για τον συμπαθέστατο και γνωστό ηθοποιό Τομ Χάνκς και τη γυναίκα του;

Βέβαια, η φίλη μου δεν έχει εξοχικό στην Αντίπαρο, ούτε και πουθενά αλλού στην Ελλάδα, δεν σε ψηφίζει και δεν συμπαθεί το κόμμα σου, ούτε και είναι τόσο γνωστή όσο ο Τομ, αλλά είμαι βέβαιος ότι αυτό δεν παίζει κανένα ρόλο στην αδέκαστη κρίση σου…

Αντώνη μου,
σε ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου